dimarts, 16 de setembre del 2008

Els peixets de la Khalina

Us fa angúnia la foto? Doncs penseu que és un sistema fashion de la mort a Estats Units per fer la pedicura. A mi la veritat em faria una mica d’impressió, però aquest sistema es va aplicar per primer cop a Turquia, i és molt popular als països asiàtics. Aquí encara no hi ha arribat segons deien a la televisió, però no trigarà en arribar. Jo penso que és un bon negoci. Només heu de comprar aquestes carpes sense dents que són conegudes com a “Peix Doctor”, i apa, a buscar clients. Clar que després d’estar un quart o mitja hora amb els peixets retirant les pelletes dels peus, cal rematar la feina amb una mica de sessió de pedicura, i queden uns peus... que enamoren :)

Jo no sé si tindria prou valor per posar els peus a la galleda, però per si de cas, vaig fent petites passes per anar-me preparant. Dos dies després de veure el reportatge, vaig anar a la platja gran de Palamós. Vaig anar entrant poc a poc a l’aigua, però molt a poc a poc, i això que eren finals d’agost. Encara no acabo d’acostumar-me a la fredor de les aigües de la Costa Brava. Jo sempre havia anat cap a la Costa Daurada, no sé si cola com excusa, però allà l’aigua està més calenta. Anava avançant lentament de puntetes, mullar la panxa fa molta impressió, i els pits, i cada part del cos... i de cop i volta vaig notar unes pessigolles als peus. I després que alguna cosa xocava contra el meu dit gros. Ai, que passava? Com aquella aigua sempre és transparent, vaig mirar amb por. Quina mena d’animal seria? I vaig veure uns peixets agosserats jugant amb els meus peus. Que no em tenien por? I per un moment vaig imaginar-me que podien ser les carpes. Encara em sortiria la pedicura gratis. Una idea estúpida perquè les “garra rufes” són peixos que viuen a rius de Turquia i Síria, però aquells peixets seguien jugant a “cuita amagar” entre els meus peus sense importar-los xocar, ara de pedicura res de res. No sé si podrien arribar a ensinistrar-se. Què en penseu? Podria ser la manera de fer un canvi de vida. “Saló de bellesa ELS PEIXETS DE LA KHALINA”. Vosaltres vindrieu? Ja us faria una mica de descompte.

13 comentaris:

Emily ha dit...

Osti, m'has fet agafar un nosequè!
A la platja on jo vaig l'aigua està molt freda. Baixen fonts de la muntanya i acostumo a banyar-me fins l'octubre, però cada cop em costa més...I sempre hi ha un cranquet entremaliat amb qui has de vigilar...Al teu saló de bellesa, faràs alguna cosa mes? Perquè això dels peixets, ni boja!

El veí de dalt ha dit...

Només "arreglen" els peus?

khalina ha dit...

Emily, ja farem alguna altra cosa, però hauries de provar els peixets... Es la foto que fa impressió

Veí, no sé si els peixets estarien disposats a fer altres "arreglos". Hauria de canviar-los les condicions del contracte. Que jo sóc molt legal, i cap peix sense papers!

estrip ha dit...

ja tenen contracte i seg.social aquestes peixos? i títol universitari?

el paseante ha dit...

Jo no vindria, perquè els meus peus estan curosament cuidats. I sense peixets. Però em sembla una bona idea el saló de bellesa. I si et busques una parella de la Costa Daurada que no et faci passar fred?

Striper ha dit...

Jo vindria encant ai em ficaria de peus a la galleda em fesis descompte o no.

Anna ha dit...

Jo m'hi apunto, ho trobo fascinant que uns peixets em facin la pedicura!

Bon cap de setmana!

nimue ha dit...

uisss... a mi m'agrada molt poc ficar-me dins de l'aigua a la platja ni a la piscina. No m'hi veuràs mai! A la banyera sí, reconec que m'encanta, però em sembla que no compartiria el meu bany amb aquests peixos!! preferisc una pedicura clàssica!!!
glups!

khalina ha dit...

Estrip, no tenen títol universitari, però sí que els he fet contracte. I els pago la seguretat social.

Paseante, encara que tinguis peus perfectes, no saps el gustet que donen els peixos... I clar també em podria buscar parella al Carib, que l'aigua encara és més calenta. Però hi ha taurons i huracans

Striper i Anna, així m'agrada, uns valents. El món és del que proven coses noves.

Nimue, podries començar un dia amb un peixet, el segon amb dos, i així successivament...

OhCapità ha dit...

mmm, ... ja m'agradaria sentir el pessigolleig de les "mossegades" d'aquest peixets, ... ha de ser un gaudi, compta amb mi si muntes un saló de bellesa amb aquest "peroducte" estrella!!

salut

The Horror ha dit...

Jo m'apunto al tema, pero m'has d'oferir un xupito del limoncello aquell mentre faig el tractament!

The Horror ha dit...

Jo m'apunto al tema, pero m'has d'oferir un xupito del limoncello aquell mentre faig el tractament!

khalina ha dit...

Ohcapita i The horror sereu clients preferents :)